9 lutego 2016

O nas

Jesteśmy małżeństwem od 2010 roku, naszą pasją są podróże. Zwiedziliśmy wiele krajów basenu morza śródziemnego, poznaliśmy wielu ciekawych ludzi oraz spędziliśmy niezapomniane chwile w rozmaitych romantycznych zakątkach Eurpy i Afryki. Zrozumieliśmy jak ważne dla rozwoju osobistego oraz relacji rodzinnych jest podróżowanie dlatego teraz chcielibyśmy podzieić się naszą pasją z Wami.

Korzystając z doświadczeń innych podróżników-inwestorów zdecydowaliśmy się na Bułgarię jako na miejsce realizacji naszych planów biznesowych. Jest to kraj ludzi pogodnych i otwartych pełen tajemniczych i pięknych zakątków, oddalony od Warszawy o jedyne 2 godziny lotu. Odnaleźliśmy śródziemnomorski klimat w kraju, który nie odstrasza cenami w restaurcjach i na sklepowych półkach.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą oraz do zadawania pytań. Jesteśmy otwarci na Wasze propozycje, chętnie pomożemy Wam w realizacji szalonych wakacyjnych pomysłów!Grzegorz i Paulina

Mamy nadzieję, że zapoznanie się z naszą ofertą umożliwi Wam zaplanowanie swoich wymarzonych wakacji w Bułgarii. Jesteśmy firmą rodzinną dlatego świetnie rozumiemy Wasze potrzeby i zrobimy wszystko co w naszej mocy aby zapewnić niezapomniane wakacje Waszej rodzinie. Szczegółowe informacje o naszych usługach można znaleźć online lub skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy, telefon lub bardziej bezpośrednio – umawiając się z nami na kubek gorącej czekolady.

Zapraszamy!

Grzegorz i Paulina

Każde marzenie
jest nam dane wraz z mocą potrzebną do jego spełnienia.
– Richard Bach

Paulina Szmidt

Zajmuję się sportem od kiedy pamiętam. Jako kilkuletni berbeć trenowałam z tatusiem – notabene zapaśnikiem i miotaczem – sporty ekstremalne takie jak samolocik czy zapasy. W wieku 9 lat zaczęłam uprawiać gimnastykę i lekkoatletykę, póżniej zainteresowałam się sportami walki najpierw karate a potem boksem i kickboxingiem. Jestem wielokrotną mistrzynią Polski w boksie oraz pierwszą kobietą w Polsce, która uzyskała uprawnienia trenera boksu. Moim największym sukcesem sportowym jest zdobycie brązowego medalu na Mistrzostwach Europy w boksie kobiet w roku 2007. Posiadam uprawnienia trenerskie w wielu dziedzinach sportowych takich jak pływanie, kulturystyka, boks i kickboxing, fitness, nordickwalking.
Od 12 lat jestem trenerem osobistym. Specjalizuję się w planowaniu indywidualnych programów treningowych. Moi klienci cenią mnie za profesjonalizm, wiedzę i radosną ożywiającą atmosferę jaką tworzę na zajęciach.
W Primorsku zajmuję się organizowaniem rozmaitych zajęć sportowych dla naszych gości.

Grzegorz Szmidt

Z wykształcenia jestem hotelarzem. W trakcie mojej kariery miałem okazję zdobywać doświadczenie w wielu awangardowych hotelach i aparthotelah zarówno w Polsce jak i poza granicami kraju. Wiedza w tej dziedzinie pozwala mi przewidywać oczekiwania naszych gości oraz sprawiać, że pobyt w Primorsku staje się czymś więcej niż tylko wynajmowaniem apartamentu.
Jestem od tego aby Wasz pobyt upłynął spokojnie i aby niczego Wam nie brakowało. Zajmuję się sprawami organizacyjnymi oraz jestem do Waszej dyspozycji o każdej porze.